Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2014 23:45 - Madam X
Автор: perrorabiosotannen Категория: Музика   
Прочетен: 1410 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 07.09.2014 21:45


   Осемдесетте. За някои, хубави години, други биха казали, че всички са били еднакво бедни, трети обратно, четвърти, че почивката им била безплатна. Братле, при положение, че вместо да получаваш  500 лева заплата , са 150 или 175, как може да се твърди, че всичко било безплатно, много скъпо ти излиза даже, както и да е, това са си проблеми на онези времена, сега имаме други грижи, Нато, Русия, Украйна, пак Нато, Чифтолкин и т.н.
  Има много български филми, които отразяват тогавашната действителност. Аз лично се сещам за два, "Покрив" и "Да обичаш на инат" С други думи, за да постигнеш нещо повече, трябват далаверки и да покрадваш яко, иначе си един от стадото, меко казано - бедно.
  През тези добри или не чак толкова добри години, бащата на един мой другь беше близък на Тома Спространов и съответно чичо Томи, както му викаше Кирето вкарваше плочи от Англия, музикални казвам. Та оттам си записвахме и презаписвахме музика безплатно. Става въпрос за рок.
  Онзи ден докато си гледах едно видео на Ли Аарън, ми се мярна клип на Мадам Хикс. Какво нещо е паметта, в един момент си спомняш нещо, което е било повече от 20 години там някъде закопано, вътре в теб и в един момент излиза на повърхността. Та бях забравил напълно за съществуването им, оказа се, че още са активни, малко са поостарели, то кой ли не, обаче се държат, каката свири много добре на китарата и вокала пее или както някои биха се изразили се дере, както преди 30 години.
  Загубих си мисълта вече. Кой ли бих могъл да поздравя, всестранно развития шебек, не, едва ли харесва рок, този дето ме следи, също не, майната му, просто споделям една песен, нищо повече, ако имате мигрена може и да я видите, осемдесетте, добрите стари...

Видео



Тагове:   madam x,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Глем рок...
07.09.2014 16:56
Против мигрена и предразсъдъци. Също имам идол от горе-долу тогава - Том Кийфър :)
цитирай
2. perrorabiosotannen - Алелуя!!!!!!!
07.09.2014 21:37
Вярваш или не следващият ми постинг щеше и ще бъде "Coming home" За втори път ми се случва да имам такова съвпадение със друг блогер, наречи го телепатия ако щеш. Така, че чувствай се поздравена в скоро време. Публикувах "Mama i'm coming home" и ще публикувам "Coming home", защото заглавията и посланията на текстовете съвпадат със нещица, които ми предстоят, нещо лично, колкото до алелуята, няма да обяснявам, за да не ми се смеете, ти и останалия свят, мигрената пък, така и така те боли главата, чуй някоя и друга по - шумна песен, едва ли ще те заболи по - силно. Това е, пак ще си чатим... Благодаря.............
цитирай
3. sestra - Послучая си послушах
07.09.2014 22:29
perrorabiosotannen написа:
Вярваш или не следващият ми постинг щеше и ще бъде "Coming home" За втори път ми се случва да имам такова съвпадение със друг блогер, наречи го телепатия ако щеш. Така, че чувствай се поздравена в скоро време. Публикувах "Mama i'm coming home" и ще публикувам "Coming home", защото заглавията и посланията на текстовете съвпадат със нещица, които ми предстоят, нещо лично, колкото до алелуята, няма да обяснявам, за да не ми се смеете, ти и останалия свят, мигрената пък, така и така те боли главата, чуй някоя и друга по - шумна песен, едва ли ще те заболи по - силно. Това е, пак ще си чатим... Благодаря.............

Джипси роуд и Нободи с фуул от Москва. Благодаря и за това, а за което пишеш - ОК. Очаквам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: perrorabiosotannen
Категория: Други
Прочетен: 55971
Постинги: 40
Коментари: 59
Гласове: 296
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930