Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2014 22:20 - Обратното на началото.
Автор: perrorabiosotannen Категория: Хоби   
Прочетен: 1145 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 15.09.2014 22:22


  Тоест, да речем неначалото, малко закодирано се изразявам, темата никак не е важна, затова не е и необходимо да се разбира или да е разбираемо.  Има един блогър който може би ще разшифрова объркания ми мисловен процес, а дано. Мои си неща, всеки луд с номера си.
 Искаше ми се нещо да напиша за добре свършена работа, обаче речника не  ми го позволява.
 Сезон 2012, 2"ри септември.
image 

Сезон 2014, 14"ти септември.
image

И двете дати са последния ден от сезона или темпорадата, след като през тия "мътни" води са минали повече от 7000 посетители за двата летни месеца от определените години, без да се празни басейна.
 И всичко това в ръцете на един Бай Гейн, загубен някъде по средата на нищото. С две яки топки между краката и без страх от трудности и работа.  Всъщност откакто беше видял баба си гола вече нищо не можеше да го уплаши. Е на т"ва някои биха му казали добре свършена работа.
И сега се сещам за един постинг за Бай Гейн, където според мен бяха изписани супер много рядки глупости, със съответните рядко наивни коментари. Как може да сме толкова наивни българите?
 Във въпросния постинг се споменаваше нещо и за здравеопазване.
 Ако всичко е точно, ще ви досадя отново януари месец, за да ви обясня как точно функционират някои сфери от здравеопазването в други светове и колко струва, тоест 0 пари, документирано със снимки.


image
Кой би повярвал, че това 17"сет годишно дете, би могло да извади някой  давещ се. Аз не. И, че може да направи 50" сет метра под вода. Също не вярвам.
 Между - другото, също е вярно, че нещата са въпрос на психика и техника, не на сила и физика.
 Снимката е направена с разрешение, т.е. по мой приказ. "Седни и не мърдай" и готово. 


И сега да си дойда на мисълта. Предстои ми завръщане у дома, много кратко, много сладко. Трябва да навестя татко, да му предам някои новини, не знам дали ще ме чуе, аз ще пробвам, трябва да чистя гробове, баба, дядо, майка -  да видя какви ги е натворила и тя винаги ми създава, уплътнява времето, пенсионер човек, имам една племенница, много сладка, не съм я виждал 18 години ако не се лъжа, живее далече, но аз обичам да пътувам, абе въобще през  моите ваканции работя повече отколкото през останалата част от годината. 

И накрая, цялата тази пледоария беше, защото трябваше да постна една песен и аз като най - компетентния измежду компетентните, си държа на думата.
 За друго не се сещам, весела Коледа, приятно изкарване на следвашия я празник, после Василов ден и така. Всички, които прочетат постинга могат да се считат поздравени. До скоро.  Coming Home


Тагове:   home,   tom,   cinderrela,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. paciencia - Заслужена почивка, Амиго!
15.09.2014 23:55
След добре свършена работа си казваме „Струваше си“.
Нека бъде чудесно това кратко завръщане у дома. Успех във всичко което ви предстои!
Suerte!
P.S. Страхотна песен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: perrorabiosotannen
Категория: Други
Прочетен: 55835
Постинги: 40
Коментари: 59
Гласове: 296
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031